۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

دیدار جمعی از وکلای دادگستری با خانواده وکیل دربند ؛ محمد اولیایی فر




روز گذشته جمعی از وکلای دادگستری با حضور در منزل محمد اولیایی فر با خانواده وی دیدار کردند.

همسر این وکیل دادگستری در این دیدار به شرح وضعیت جسمی و روحی وی پرداخت و خاطر نشان ساخت که وی به لحاظ جسمی از وضعیت مطلوبی برخودار نیست .

وکلای دادگستری حاضر در این جمع نیز با ابراز تاسف از اینکه در مورد این وکیل مدافع حق و قانون ، مقررات قانونی رعایت نشده و بازداشت غیرقانونی وی به همراه دستبند و پابند برخلاف شان وکیل دادگستری بوده است ، ابراز امیدواری کردند که هرچه سریعتر محمد اولیایی فر در میان جمع همکارانش حضور بیابد.

محمد اولیایی فر بیش از 40 روز است که در زندان اوین به سر می برد و برای بار دوم در هنگام بازداشت ، با دستبند و پا بند به این زندان منتقل شد . وی پس از شکایت دادستان تهران ، جعفری دولت آبادی به اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق مصاحبه با رسانه های خارجی در خصوص اعدام بهنود شجاعی به یکسال حبس تعزیری محکوم شد و بدون ابلاغ رای به وی و وکلایش بنا به خواسته ستاری فر ، مدیر دفتر شعبه 26 دادگاه انقلاب و بدون طی مراحل قانونی از جمله تجدیدنظرخواهی برای گذراندن دوره حبس به زندان منتقل شد.

۱ نظر:

  1. ba salam be in weblog khob motealegh be dr.tayaranian hoghoghdan sar bezanid va soaalate hoghoghi ye khodro matarh konid
    http://tayaranian.persianblog.ir/

    پاسخحذف